❄️❤️جهــــان کوچــک مــن❤️❄️

❄️❤️جهــــان کوچــک مــن❤️❄️

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش -حافظ-
❄️❤️جهــــان کوچــک مــن❤️❄️

❄️❤️جهــــان کوچــک مــن❤️❄️

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش -حافظ-

دیالوگ سریال کره ای " Come and Hug Me 2018"


تو کی هستی؟ مادر ترزا؟


اگه صدمه دیدی،فقط بگو


و اگه درد داری ،بگو که درد داری


چرا سعی داری همه چیز رو خودت تحمل کنی؟

نو ز کجا می‌رسد کهنه کجا می‌رود...


مولوی-دیوان شمس

چیست نشانی آنک هست جهانی دگر

نو شدن حال‌ها رفتن این کهنه‌هاست

روز نو و شام نو باغ نو و دام نو

هر نفس اندیشه نو نوخوشی و نوغناست

نو ز کجا می‌رسد کهنه کجا می‌رود

گر نه ورای نظر عالم بی‌منتهاست

عالم چون آب جوست بسته نماید ولیک

می‌رود و می‌رسد نو نو این از کجاست

آهنگ غمگین و احساسی (سعید کرمانی-اگه بری)



نمیذارم که یه روز تو رو ازم بگیرن

                 بدون اگه نباشی باز تنها میشینم

میخونم و اشک میریزم واسه این دل که تنگه

                                    بدون اگه نباشی باز تنها میشینم

اگه باز , یه روزی بری از پیشم  

بدون اگه نباشی من دوونه میشم

اوه اوه عشق من

 اوه اوه به تو تشنه ام

اگه بری بی تو میمیرم , بیا پیش من تو عزیزم

                تموم هستیم , به پای تو دو تا چشمای تو بریزم

اگه بری کارم تمومه , زندگی بی تو برام حرومه

              لحظه ای تو ازم جدا شی , غم همه دنیا پیش رومه

نمیذارم که یه روز تو رو ازم بگیرن

     بدون اگه نباشی باز تنها میشینم

میخونم و اشک میریزم واسه این دل که تنگه

    بدون اگه نباشی باز تنها میشینم

اگه باز , یه روزی بری از پیشم  

بدون اگه نباشی من دوونه میشم

اوه اوه عشق من

    اوه اوه به تو تشنه ام

اگه بری بی تو میمیرم , بیا پیش من تو عزیزم

    تموم هستیم , به پای تو دو تا چشمای تو بریزم

اگه بری کارم تمومه , زندگی بی تو برام حرومه

         لحظه ای تو ازم جدا شی , غم همه دنیا پیش رومه

اگه بری بی تو میمیرم , بیا پیش من تو عزیزم

       تموم هستیم , به پای دو تا چشمای تو بریزم

 اگه بری بی تو میمیرم


دانلود آهنگ 

آسمان این شهر...


آسمان این شهر

تا ابد

در حسرت با هم بودنِ دو نفر سخت خواهد گریست،

آسمان این شهر و

چشمانِ یکی از آن دو نفر 

شباهت عجیبی به هم دارند...




روزها میگذرند و من هر روز......



روزهــــــــــا میگذرنـــــد
و من هر روز...
دنیا را بیشتر میشناسم،
عاقل تر می شوم
و محتاط تر... نمیدانم
شاید فقط ترسوتر میشوم... اما این را میدانم که...
دیگر کمتر رویا میبافم،
دیرتر آدمها را باور میکنم،
کمتر از زشتیها تعجب میکنم،
و
بیشتر احساساتم را نادیده میگیرم.

روزها میگذرند
و من هر روز
بیشتر از دنیای سادگی ام فاصله میگیرم...